2009-08-22

Samspelt

En del säger att ett lag behöver vara samspelt för att bli riktigt bra. Jag säger ingenting om det men har upptäckt att en dag inte behöver gå ihop alls för att ända gå in i rullorna under fliken "bra dagar".

En spretig dag med en massa motsägelser som gör helheten positiv. Idag har jag:
1. Inte legat med nån.
2. Fått reda på vilken svensk komiker vår nya humorbegåvning i "Tjong i Fontanellen" helst skulle ligga med.

Idag har jag:
1. blivit riktigt, riktigt skrämd
2. Vart hård i magen

Idag har jag:
1. Varit otroligt förkyld och trött.
2. Haft repmöte med Tjong-gänget, storstädat inför morgondagens barnkalas, spelat FIFA på Xbox 360, ätit, duschat, bajsat (i annan ordning), umgåtts med dottern, skrivit utkast till nytt ståuppmaterial, färdigställt den snyggaste och mest genomtänkta tevepitch jag någonsin haft idén till. Möte på måndag. Ha, ha, Fuse you tiredness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar