2009-08-23

Utveckla humor

(Samtal uppsnappat på buss 42)

Mediaman:- Amen tjeena!

Mediamarkt-kund: - Tja! Det var fan inte i förrgår du!

Mediaman:- Äe! Hur äre då?

Mediamarkt-kund:- Jo, jo, det är bara bra. Eller jag har halsfluss... eller jag trodde det var fluss men det var visst KOL det där...

Mediaman:- Jotack, det är bra, bara bra... Fine! Finer!! Sarah Dawn Finer... er. . . FinEST!!!

Mediamarkt-kund:- Ja...

Mediaman:- Fan, är så jädra nöjd vettu. Sitter ju uppe på Cromeswallow, produktionsbolaget, tevegenier, skaparna av "Hjälp, jag står och brinner i en hiss!!!"

Mediamarkt-kund:- Ah! Nya Acne!

Mediaman:- Ja, gamla stan. Rrriktigt nica lokalers.

Mediamarkt-kund:- Mycket stålar?

Mediaman:- Mycket, mycket stolar, oj, oj, och bord och design och... Sitter med Tjerwell, producenten nu. Glasinramat kontorslandskap. Rrriktigt skarp karl. Utvecklar humor.

Mediamarkt-kund:- Ah! Jag har alltid velat utveckla humor!

Mediaman:- Elleur! Sa det till Minka, tjocka på J.C.;"jag vill utveckla humor", sa jag... Shsccwosh! Time warp! Sitter man på Cromeswallow och bara utvecklar fucking humor!

Mediamarkt-kund:- Target compleetetedt... ed!

Mediaman:- Mhm. Sweeet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar