2009-08-20

Dogm

Hej.

Den senaste tiden har det framförsts klagomål på min blogg. Den tilltalar inte dem som har ett omättligt sug efter att läsa om vad nån annan åt till middag. Varje dag. Kort sammanfattat men - gud nåde annars - VARJE DAG!
MINST!

Istället har jag ägnat mig åt att vika ut texten. Gjort analyser av samhället. Redovisat vetenskapliga rön. Berättat långa, tillsynes mållösa historier. Koncentrerat mig på myllriga undersökningar i högerspalten!?

Jag ber om ursäkt.
Jag har använt denna personliga annonsplats som en hora. Förgripit mig på utrymmet. Från och med nu kommer jag bara att delge brustna nagelband, omaka strumpor, tankar om ett fläktsus som aldrig slutar och så vad jag äter. Det är en utmaning. Oj! Nu blev det lite väl utdraget va?
Herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar