2009-12-26

Censurerade scener ur bibeln

Nu har forskare hittat bevisen.
Jesus svor.
Tack vare en snillrik kombination av dödahavsrullarna, första mosebok, en hebreisk vers, ett paintballgevär, Pat Boone, ryska pingislandslaget samt rytmen av ett regn har forskare nu kunnat sluta sig till en tidigare motsagd tes; Jesus svor.

Fallstudie:
Jesus tappar manuskorten under en predikan:
- Vänd andra kind... oj, helvete, jag börjar om!

Jesus tappar bort hotellrumsnyckeln under en turné i Judeen:
- Ameh! Ah, jag kommer fan inte in! Jag kraschar hos dig, Bartolomaios!

Jesus dräller räksallad över en handvävd silkessvepning:
- Judas, skickar du senap... men nejjj!!! Morsans satans tyg! I forsättningen LIGGER vi fan till bords alltså... Jävla öööh!

Jesus spikas fast vid ett kors:
- Mhm, ja... japp, jag fattar... aha... ... vänta, häng kvar på tråden farsan, de skall tydligen spika upp nånting här... AJ! Aaah! Vad gör ni?! Aj, spika'nte mig! Aaah! Fy... Aj! Nej men... aaah... Aj, aj, aj... Jäv... Jäkl... Järnspikar! Aj, vad ont de gör!

Slutsats:
Det är ok att svära. En ensam kille i klänning kan inte ha fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar