2009-09-07

Annons

Jag har på begäran upplåtit plats på min blogg för en annons som telegraferades till mig tidigt i morse;

"Hej!
Jag heter Christer och jobbar för närvarande på en forskningsstation. Mitt arbete här kommer strax att avslutas och nu hoppas jag på ett trevligt men inte allt för ansträngande jobb hos er på jorden. Jag har tidigare besökt jorden och av berättelser jag snappat upp skall jag även vara född där. Jag gillar jorden.

Kort om mig:
Jag är en kille med båda fötterna på jorden.
Jag kan blanda Gin Tonic i tyngdlöshet.
Jag anpassar mig lätt i en ny atmosfär.
Jag äter gärna ur en påse.
Jag sover gärna i en påse.
Jag har inga problem med distansförhållanden.
Innehar slutbetyg från rymdgymnasiet

Svar till

Fuglesang
box 3
rymden"

1 kommentar:

  1. Haha! Humor, Jörgen - humor!
    Vaknar du på nätterna och kommer på sånt här eller? ;)

    SvaraRadera