2009-03-31

Släck nu då för fan!

Earth Hour? Va ä de fö nå?
Börja då för fan med och släck varenda förbannade natt! (riktat till företaget/instutitionen/myndigheten/förvaringsutrymmet för idioter som ligger beläget mitt emot vår lägenhet och bara lyser, lyser som ett intergalaktiskt jädra moderskepp hela nätterna. Ett skepp som hovrar och surrar och bara väntar på att få beema upp mig och plantera en perenn i röven på mig.)

SLÄCK VARJE NATT! Så kanske det gör nån skillnad!

Själv sög jag upp lite av mitt spillda dåliga samvete över att ha missat hela spektaklet med att skita i mörker. Det var inte det minsta svårt. Gick in i kabinen och tog en dusch. Jodå, förutom ett knä i dörren så gick det bra att duscha i bäcksvärta. Så jag provade att raka mig. Där gick det surt.

Plåstra och sen sova.

Tack för alla fina kommentarer! Dem skall jag skriva ut på ett lakan och låta mig svepas in i efter min död. Sen skall ju hela rasket brännas så det är ju lite skitsamma vad man är insvept i menar jag.

Prova gärna att prenumerara (eller bli medlem eller hur det funkar) på min blogg! Eller följ den åtminstone! Gick förbi Blondin-Berra (Jo, hon stavas så!) där hon satt på en uteservering (kom igen, i mars! Desperado!) på Odengatan (Jo! Just den! Den som Filip Hammar (Just det! Jag droppar Hammar här!!!) tycker är som New York. Och det är den ju! Den har... luft! Det har dem i NY (som tuffisar som har vart där kallar stan... och så jag). Den har bilar på sig, en och annan är säkert gul också. Och så har den hus! Det är nog den mest slående likheten. Husen! (inte hur de ser ut utan att de står där (intill själva gatan alltså)))och då fick jag (Lästips: Prova att läsa det här stycket emedan du hoppar över parenteserna. Då betyder det nåt!) bloggångest.
Läs mig för hela friden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar