2010-01-13

Idé!

Ja!
Jag vet!
Jag skriver ett blogginlägg!

Mmm, men du har typ inte tid att äta för att ditt producentjobb äter din själ som satan med hårdrockares!

Mja, jo, visst... ... Men ett Liiitet inlägg bara! Kort, kort om att jag börjat nytt jobb, proddar Lilla Al-Fadji i P3, massa förskortningar, snabbt web-språk, inga krusiduller? Hö? Hää?

Nej, du hinner inte, prioritera sömn, mathållning, barn, förströelse, input, karljävel, skaffa ett liv!

Ja, det är sant. Jag skall ju köra standup på Big Ben på söndag också. Inget ledigt ju. Bara saker att göra, göra, göra...

Just det! Logga ut och stäng ner och titta ut genom fönstret för fan!

Mmm... "logga ut", ha, ha, det går junte, ha, ha! Du är tokig du!

Jag är ju du din jävla nolla!

Jaha... Sitter här och... konverserar mig själv, ja... mmmm. Jag loggar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar