2009-10-19

Tjyflysst

När man tjuvlyssnar på andras samtal föds ibland den största humorn. Och ibland inte...

Samtal mellan man >45 och äldre herre med käpp:
-Har du hört han Ludacris?
-Ja, det är ett himla tjat om den där krisen. Men nej, ludren har jag inte sett nåt av?

Uppsnappad ordväxling mellan tjej c:a 13 år och dam med käpp:
-Du står på min sjal!
-Mmm. Jag trodde det var din själ.

Hört på konsum. En finnig tonårspojke och en clown med käpp:
-Är det du som delar ut ballonger eller?
-Nej, dem köper du i automaten, knull-janne!

En busschaufför till ett spädbarn. Med käpp:
-Det är bara att kliva på, du åker gratis!
-Du med. Fattlapp!

Anna Anka till en lyktstolpe med käpp:
-Vill du byta?

Telefonförsäljare till mig:
-Ja, det ingår allt.
-Mmm. Låter ju bra.
-då så, du slår till då eller?
-Nja.
-Det tycker jag du borde alltså.
-Okej, ja.
-Hörde jag ett "ja"?
-Jajje moj!!!
-Du vill?
-Fy fan ja!
-Ja, ha, ha... Du låter lite ironisk
-Nej, nej, vill ha! MÅTTE ha, lalalalalala, hahahahaha, HA! Måste bara ha!
-Den... entusiasmen brukar jag inte möta.
-Möt mej! Welcome! Sitt och njut och skicka på mej skiten bara!
-Okej?
-Tack!
-Det är jag som skall tacka...
-Ja, men ändå gör jag det, tack!
-Vill du verkligen...?
-Mhm, gottahaveit!
-Säker?
-Jajajajajajaja!
-okej.
-Dumfan!
-Jag? VA? Hallå?
-Jag har lagt på.
-Eh... nej.
-Pissar nu. På dig.
-Nej, jag lägger på nu.
-Det har jag redan gjort.
-Nej.
-...
-Hallå!?
-KÄFTEN!
-(klick)

(Okej, det sista var tekniskt sett ingen tjuvlyssning. Men jag hörde det när jag sa det och sen sa jag det om och om igen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar